kameran på lagning

känns så fruktansvärt okul att blogga när man inte har någon kamera. var lite tvungen att lämna in den på lagning eftersom jag tappade den i golvet på PLS så att den sprack. HAHA förresten, när jag lämnade in den så frågade dom när och var jag hade tappat den. dom ville till och med ha KLOCKSLAG?! haha så skämdes jag as mycket, jag bara: "eehmm, jag tappade den på ett... dansgolv. ja klockan den var väl kanske..hm...01:00?". HAHA

iallafall så har jag haft en mycket fullbokad helg hittills! I går hade vi K-dag (ingen aning vad det menades men vi vart iallafall lediga från skolan) därför drog jag, anna, josefin, ida och rebecca till göteborg. hade super mysigt! fick köpt mig nästan allt till nyår! ett par nyårs skor och ett armband iallafall! fick även köpt mig ett par skinn/lackleggins och ett par mycket efterlängtade örhängen.

efter trippen till göteborg bar det av tillbaka till uddevalla där det förövrigt var snöstorm typ. åkte hem en snabb sväng och gjorde mig iordning för att senare åka till josefin och fira henne! god mat och gott häng! svin mysigt! kameran är ju som sagt på lagning så fick tyvärr inga kort.

och slutligen: idag. idag påmorgonen var jag och kollade när min syster hade dansuppvisning. jätte duktig var hon! efter det åkte vi ut till orust och kollade göksäter. hade aldrig varit där innan och tyckte väl att det kanske inte var jätte mycket att hänga i granen heller. efter det åkte vi till torp en snabb sväng och  nu sitter jag här och har egentligen läxor upp över öronen. kanske dags att börja, eller så gör jag det imorgon mihihi!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0