så fruktansvärt irriterande

jag hade ju grym beslutsångest angående tapetseringen på mitt rum. men när jag väl fick bestämt mig och beställt den där tapeten som såg ut som en stad, hade jag glömt och kolla priset på den... så när pappa kom hem en dag efter jobbet och berättade för mig att tapetrullen hade kostat 750kronor blev jag ganska paff. och jag var dessutom tvungen att ha två rullar, så 1500kronor då. jävla billig vägg jag har vill jag lova.

när pappa väl tapetserat väggen visade det sig att vi behövde den ena rullen och bara 20cm tapet av den andra rullen! 20 jälva cm som kostade 750 jävla kronor. ganska retligt, jo jag vet.

såhär blev iallafall resultatet. jag är nöjd, ser lite trist ut på bilden men med säng och lite annan bröte så ser det faktiskt inte så pjåkigt ut.

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0