lite idag, lite igår, lite övrigt

ingen kommentar över de senaste dagarna. jag blir verkligen bara sämre på att blogga. måste få en ändring på det!

iallafall var jag med familjen och mina kusiner på skövde arena igår. två hääärliga timmar bilande dit! haha men iallafall, skövde arena är ett nybyggt as fint typ...hm jag vet inte riktigt vad det är? ett baooota hus med bowling hall o pubb, massa gympasalar, gym och ett jätte fräscht vattenpalats typ. mja det var trevligt vill jag lova.

sen påkvällen blev det mys med ida o rebecca hos rebecca. inget smink, mjukis, melodifestivalen, godis och en uppfriskande nattpromenad. så spenderade vi vår lördag kväll.  mycket mysigt!

idag händerdet inte särsklidt mycket. ska bara vara hemma och njuta av att det är söndag.

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0