midsommar frågan

hallå alla mina godingar!! idag har jag varit och städat hos min kära morfar. efter det blev det en sväng till ida där även rebecca var. imorgon bär det av till göteborg med mina fina vänner för en dag av shopping, blev väl mest att umgås för min del skulle jag tro för det tryter om pengar just nu. skulle egentligen städat hos min mammas bästavän Cathrine, men hon var så söt o sa att eftersom jag ska till göteborg så kan jag ta det nästa vecka istället!

sen kom karamellen som jag tror de flesta ungdommar suger på just nu, vad händer på midsommar? jag har super lust att vara med alla mina vänner o ha super kul!! men vart? det är frågan alltså...

Kommentarer
Från: FREJSAN

Grebbestad verkar som det stället flest människor ska till :) ´Men även smögen och lysekil hörs det.

2010-06-23 @ 20:58:44

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0