födelsedagspatajj för matilda




igår var jag på matildas födelsedagspartajj, grymt kul var det!! matilda fick en kortlek av mig o ida, sanning eller konsekvens, som vi spelade o herregud vilka grejer man skulle göra! det var alltifrån att klä av sig till underkläder o ställa sig på alla fyra o låta någon i rummet smiska denne 5 gånger till att smörja in sig så sexigt man kan med bodylotion. senare drog vi till jens en stund o kollade läget. efter det trog vi hem till rasmus mann. SHIT jennifer höll på att ramla ner för ballkongen på övervången!! jag trodde seriöst hon skulle dö!! tur att christoffer fick tag i henne säger jag bara! grym kväll iallafall måste jag säga!

Kommentarer
Från: Anonym

vart köpte ni kortleken?

2010-06-20 @ 14:15:24

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0