lite om idag, lite om igår

kom alldeles precis hem från en liten överby sväng. köpte mig inget speciellt.

gårdagen blev det käka på pingvin med tjejorna och efter det blev det "snabba cash". den var sådär, hade mycket höga förväntnigar på den så jag blev lite besviken. minns heller inte jätte mycket av handlingen eftersom jag gjorde det vanliga misstaget att dricka för snabbt och bli så satans kissnödig så jag inte kunde konsentrera mig på något! tänkte att jag skulle hålla mig men det gick fan inte, så jag som satt i mitten av raden fick springa över alla människor o springa på toaletten. haha sen fick jag se resten av filmen från gången eftersom jag inte vågade springa tillbaka till min plats... menmen, jag hade en mycket trevlig kväll ändå! bilder kommer när jag fått som, som vanligt.

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0