jag förbereder mig

alldeles strax börjar paradiset o då sitter jag klistrad vid tv'n i en timma. francesca är ju tillbaka så detta kan bli jäkligt kul! idag är det ju pandoras ask o parsermonin, de två bästa avsnitten i veckan!

är faktiskt besviken för att dalin åkte ut, tyckte hon var så satans blåst o en typisk PH människa! haha men lite komiskt var det ju att ALLA ställde sig vid greta i dödskampen. och han nye kilen förresten, han verkar ju hel knas? haha går lite udda o ensam o tittar på fjärlillarna. haha ja, jag tror att det är han som åker idag faktiskt.

btw, andreas kommer 98% säkert också komma tillbaka!

Kommentarer
Från: Anonym

vad gör du dina headrar? vilket pogram.,

2010-01-12 @ 23:38:43

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0