headache

sista dagen på jullovet nu då, jippie. ååå jag vill verkligen inte börja skolan igen. det kommer vara prov, plugg, prov, plugg, nationellaprov!! shiet jag kommer inte överleva.

efter att jag kommit hem från kalaset igår så kom rebecca o ida hit till mig. vi myste o hade allmänt trevligt. idag blev det pannkakor till frukost runt klockan ett? efter det såg vi på never back down, jäsiken va bra den är ! tröttnar aldrig! kom även att tänka på att den där stenåldersfilmen karatekid är nästan likadan som never back down? det handar om en kille som flyttar till en ny stad o blir kär i en tjej som är ex till "den dumme" o sen vill han lära sig att slåss för att spöa "den dumme"? fast never back down är ju tusen gånger bättre då men.

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0