beslutsångest

imorgon efter skolan ska jag kolla tapeter med mamsen (äntligen). dock har jag INGEN ANING om vad jag vill ha för några.
pappa tittar även moppe till mig, men jag har inte bestämt mig ifall jag ska ta kort eller inte? jag menar det är ju bra nu till sommaren o så, men tänk om jag vill lägga dom pengarna på något annat? jag skulle behöva en bärbar dator, ska jag lägga pengarna på det istället då? eller på inredning till mitt rum?
åt pipsvängen med med min beslutsångest. hur fan ska du lösa det här lina?


Kommentarer
Från: idoljonte :D

köp min moppe så slipper du kort :D

2010-01-24 @ 22:11:31
Från: idoljonte :D

köp min moppe så slipper du kort :D

2010-01-24 @ 22:12:44
Från: idoljonte :D

det blev nog 2 kommentarer

2010-01-24 @ 22:13:35
Från: therese

men man måste ju ta kort även fast man har 30 moppe :O så du måste ju ta kort om du ska ha moppe överhuvudtaget ... :)<3

2010-01-25 @ 11:22:39

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0