bättre sent än aldrig, inte sant?

dom tre vännerna hade varit stygga flickor år 2009, så det blev inga julklappar till dom.

sanningen är den att när det kom till julklappat till mina bästavänner rebecca o ida bestämde vi att göra på följande vis: jag o rebecca skulle tillsammans köpa en julklapp till ida, o jag o ida skulle göra likadant till rebecca. sen skulle rebecca o ida köpa ihop till mig. enkel o lätt.

men faktum är att ingen har fått sina julklappar, än. det har uppstått ett litet problem.. rebecca har slarvat bort julklapparna som skulle blivit till mig, och jag o rebecca har inte köpt klart julklapparna til ida. japp lite fail sådär. vi kommer inte ha julklappsutdelning förrens till påsk.


Kommentarer
Från: christine

hon slarvade faktiskt bort min också..

2010-01-06 @ 01:31:36
URL: http://christinemaria.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0