svar på tal

anonym
fråga: vart har du köpt de? (ang. mitt tidigare inlägg new shit)
svar: grejerna jag köpte och visade upp i föregående inlägg är köpta på panduro på torp.

sandra bagge
fråga: kan du inte säga vart på torp denna äffär ligger? hittar inte den .. skulle vekligen uppskatta det!
kran
svar: visst kan jag försöka förklara! när man kommer in genom ingången vid maxi så har du på höger sida först pressbyrån, sedan life hälsobutiken, sedan cykelhuset och sen har du panduro. jag tror även att teknikmagasinet ligget mittemot. hoppas jag förklarade bra nog :)

Kommentarer
Från: sandra bagge

kan du inte säga vart på torp denna äffär ligger? hittar inte den .. skulle vekligen uppskatta det!

kran

2010-02-14 @ 18:51:20
Från: Anonym

taccck! :)

2010-02-15 @ 16:51:50
Från: elooss

tack! hittade affären ..

gillar din blogg! följer den varje dag :D puss

2010-02-15 @ 16:54:07

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0