sunkissed glow

sista svenska nationella provet idag,måste faktiskt säga att det kändes helt okej! uppsatts och det flöt på ganska bra! trodde helt seriöst att jag skulle få skrivtorka o panik. men icke!
provet varade i 2½ timma och sen hade vi håltimma. jag o mitt crew drog hem till josefin o käkade popcorn o såg på bring it on. efter det skulle hela klassen mötas i stan utanför ungdomsmottagningen. vi skulle tydligen ha informationsmöte eller något liknande med dom som jobbar där. haha jo man fick sig ju en del sköna skratt iallafall.

vet ni föresten! jag städade min sminklåda förut och då hittade jag en liten testparfymflaska på typ 2ml(?) med JLo's parfym Sunkissed glow. mmmmm den ska jag bara sååå köpa!


Kommentarer
Från: malin

haha men lilla hjärtat, har du glömt av Del B ? :) <3

2010-02-11 @ 21:08:54
URL: http://mlinz.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0