mys med mina bruds

nu har lina anländt till hennes hem efter en hejdundrande trevlig kväll/natt/morgon hos malin!
igår halv 7 möttes alla vi 11tjejer vid videomix där vi köpte godis och sedan skiljdes åt för att alla skulle köpa den fettis mat de ville ha. haha idiot som jag är smällde i mig en massa pannkakor (förvånade?) innan jag åkte till stan och var självklart proppmätt när vi skulle köpa mat. men när ida gick in på thairestaurangen och skulle köpa mat så kuuunde jag verkligen inte hålla mig. thai är ju så jädrans gott, var ju lixom bara tvungen att köpa! men sen när vi kom till malin och jag skulle få i mig alltihop, hur mycket åt ja då? hmm jo typ en fjärde del! kändes ju lagom roligt, typ 75 spänn in my ass. jaja nog talat om det. det var iallafall en mycket mysig kväll! jag ser fram emot nästa gång som inträffar snart hoppas jag!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0