kåt på bio

såg hp7 igår, jätte bra var den! gick ihop med...min bror hehe, men ville ju se filmen och alla andra har ju redan sett den så fick bli så! iallafall så höll jag på att bli antastad av en kåt blatte som satt framför mig, uuusssch! okej, kanske inte riktigt antastad, men han stötte på mig och var så fruktansvärt oförskämd så det skrek om det.

han, med en dålig svenska sa till min bror (och jag satt precis brevid):
söt syster du har, hoppas hon tycker samma om mig. kanske kan få hennes nummer efteråt?

så fruktansvärt pantad så det var inte klokt. usch, blev så jäkla äcklad!! han sa en massa annan skit om förhållanden och andra grejer men orkar inte skriva allt här! men seriöst? uschhh..

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0