fjärde advent

fjärde advent idag. inte långt kvar nu! dan före, dan före, dan före, dan före, dan före dopparedan!
satt precis och funderade på vad man ska ha för nyårslöften iår! jag ska komma på några riktigt bra som jag verkligen ska försöka hålla!! tror jag har mina aningar redan nu...

varför jag inte har skrivit så mycket i mina senaste inlägg är helt enkelt för att jag har 0,00000 insperation för tillfället.  så ni vet lixxx

helgen har varit lugnt! igår tillbringade jag hela förmiddagen till att städa hos "grannen"! haha! fick tjänat ihop lite kosing så det blev finfint! sedan på kvällen var jag på grötkalas med familjen och träffade min käre vän linus som varit i thailand i 2 veckor!! mycket trevligt måste jag säga!!

idag har vi klätt granen och julpyntat här hemma! var sen på julgudstjänst med linus och hans familj! super mysigt!


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0