vid vissa tillfällen är jag en riktig livsnjutare

dagen idag har varit grymt kul! rimnersvallen med hela högstdiet. fint väder, trevligt folk och en massa skratt! haha jag deltog i kula och längdhopp och som den atlet jag är kom jag självklart först i båda grenerna... NAAT. haha kommer inte riktigt ihåg vad resultaten blev men sämre än mina kunde dom nog inte bli. men det bjuder jag på! hade riktigt roligt iallafall! satt verkligen och njöt av tillvaron i solen med mina vänner.
efter rimnersvallen så drog jag hem till josefinus gaddus med sandruus och chillade järnet där. sen vid tre skulle både jag, josefin och sandra till rosenhäll, ganska coolt att vi alla tre skulle dit samtidigt utan att veta om det allihopa. så josefins mamma körde dit oss, och jag fick ta min sista gardacil spruta. satan va jag hatar sprutor! höll på att börja grina pinsamt nog.. men de gick bra iallafall, även fast jag var så nervös att jag satt och skakade och min arm nu typ har domnat bort.
nu känner jag mig för att ta en dusch, och sen skulle jag iväg någonstans med mamma? måste även öva spanskan, fasiken.
peace n' love

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0