läger äger

lägret var så sjukt roligt!
fan ville verkligen inte åka därifrån imorse. fast tyckte ändå att det skulle bli ganska skönt att få sova i min egen säng, man får inte direkt sova så mycket på dom här lägerna. första natten var det kanske två timmar man fick sova eller nått? och inatt var det ca 3-4 timmar, haha så nu är jag ganska så sleten. vi hade en sån där andaktsstund med tända ljus och kyrkmusik på detta lägret igen. fan va jobbigt det är. tack till alla vänner som stöttar alltid finns där. älskar er tjejer och killar, hade inte klarat mig utan er.
på onsdag börjar redan konfirmationsläsningen för 95:orna. nu är man ledare dåda, härligt.
ska på läger om två veckor igen, fast med kamratstödjarna. kommer säkert bli jätte kul det med! älskar verkligen läger! + att jag missar både no-redovisningen och svenska prov, aldrig fel!
imorgon fyller min älskling år, hihi grattis i förskott rebecca!
blev inte jätte mycket bilder från lägret, men dom kommer hamna i detta inlägget så fort jag fått tag i dom!
peace n' love
jag har dom finaste vännerna


Kommentarer
Från: saris

lägret var bäst! LOVE <3

2009-09-06 @ 19:23:20

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0