praodag numero dos

tillskildnad från gårdagen så bestod inte min arbetsdag av barnlekar idag. närmare bestämt så var det dom äldres dag idag.
började med att jag tog bussen ut, bara för att jag började tidigare idag. jag och min praohandledare helen tog kyrokbussen till stan och gjorde en massa ärenden för kyrkan, bland annat att handlade och var på banken. hälsade även på ida på hennes praoplats när jag ändå var i stan!
sen åkt vi tillbaka till kyrkan och då var det tisdagslunch, eller vad jag vill kalla pensionärslunch. mitt jobb var där att sitta och umgås med gamlingarna och käka massa gott! sen gick jag och helen til församlingshemmet och gjorde lite plock och sådär.
imorgon ska jag bara äpplepaj, wiiiie goootti! hehe jag är tjock!
peace n' love

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0