jag glömde mina skor under din mammas säng inatt

hallå alla mina söta läsare! har precis anländt till rebeccas näste. vi ska slänga i oss något lite snabbt, sen blir det stan och konfa. efter det skulle vi egentligen dratt på fest, men det blev tydligen inställt? haha, hoppas vi hittar något annat trevligt!
skoladagen idag har varit ganska wierd! b-språket och matten var typ som vaniligt. idrott hade vi ingen, istället var vi i bibl@n och var med i någon jävla undesökning? fick fylla i ett häfte om våran psykiskahälsa eller något sånt. efter maten var det studiepass. björn var sjuk som vanligt så vi hade en vikarie, per. honom fick vi sedan gå till rektorn och anmäla för att ha kränkt en elevs mamma. idiot!
nu är det inte skola på en hel vecka, prao! härligt! och vill ni veta vart jag ska praoa? jo, laneryrs kyrka! haha, har lovat mig att cykla dit och hem varje dag i en vecka. vi får väll se om jag orkar det, hehe tjock.
peace n' love


Kommentarer
Från: jessica

haha vi fick också gå till rekorn och anmäla han där per han e ju sjuk i huvudet .. :o

2009-09-26 @ 13:11:59
URL: http://hanssenjessica.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0