jag är bäst på att vara jag

nu äntligen har jag fått min idiot till bror att gå ifrån datan.
hemma från lägret nu då, jag har haft riktigt kul!
åkte igår från skolan klockan 9 med bil till ett ställe som heter berghem, som liger en bit utanför dingle. helt seriöst världens ände!
där hade vi många lektioner och aktiviteter som skulle lära oss alltifrån samarbete till kamratskap. jag badade faktiskt också! även fast jag är den badkruka jag egentligen är så slängde jag mig i det kalla vattnet! en stor applåd till mig! jag har haft två riktigt bra dagar med riktigt trevligt folk!







haha denna vackra bilden på morgan får avsluta bilderna från lägret!
vill även tillägga att hightech som morgan är så har ändrat inställningar på kameran och ändrat datum. så datumen på bilderna stämmer alltså inte !

Kommentarer
Från: sara wallenius

omg morgan <3 saknar honom, han är fan den bästa läraren jag nånsin haft!

2009-09-24 @ 21:45:28

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0