ni som inte bryr er om hur min praodag sett ut behöver inte läsa detta inlägget

idag var första dagen på min prao vecka! det var faktiskt kul!
började dagen med att vakna klockan halv 9, när jag skulle börja 9. plus att jag skulle cykla dit. så det blev att hoppa i närmaste kläder och käka i farten. när jag kommer ut till cykeln så visar det sig att den är sönder, precis vad jag behövde just då! inte mycket att göra åt, jag fick ta min pappas gamla cykel. när jag väl kommit fram så började det lungt med lite duka och plocka fram pyssel och sånt. efter det var det dax för barntimmmar. det gick jätte bra, inte det roligaste jag gjort men att passa barn funkar för mig. sen blev det städ och dax för miniorerna. 35 barn i ålder 6-10 skulle jag underhålla. faktiskt så gick det ganska bra! blev till att pyssla lite och sen lite lekar. jag trodde seriöst att kyrkan var typ död nu för tiden? att dom bara gick runt och typ fikade och svarade i telefonen? haha men där kan man ju säga att jag hade fel! dom har verkligen fullt upp därute!
jag tycker iallafall att jag var redig och cyklade dit och hem. haha och tjock som jag är så somnade jag i en timma direkt jag kom hem. cykla och passa barn tar på mina krafter.
för er som inte vet så praoar jag som kyrkvaktmästare.
peace out

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0