näst sista dagen

nu är lillalina faktiskt riktigt duktig! hon är så snäll att hon gör mat till hennes lilla syster. det blev den ändå maten hon kan göra, pannkakor. haha brända och härliga. seriöst, jag är verkligen värdelös på att laga mat.
anyway, snart slut på min praovecka. sista dagen imorgon. den har faktiskt varit en kul och lärorik vecka!
idag var det möte med en massa andra kyrk-jobbar-människor i uddevalla kyrka. jag fick sitta med dom och vara med i diskussionerna. efter det sprang jag och helen ner till stan där hon fick köpt sig en ny jacka och vi fick fixat lite grejer till kyrkan. sen var det ytterligare ett möte. efter mötet åkte vi tillbaka till lane ryr och käkade lite. fixade iordning lite inför ett dop som är på söndag och sådär.
imorgon är värsta dagen.
helen är ledig, så jag ska få jobba med två andra ute på kyrkogården och PLANTERA LÖKAR! fy helvete va tråkigt!!! och kallt!!!! vill inte!!!
efter det blir det hem och packa lite, sen ner till stan och sen på läger. det ser jag iallafall framemot.
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0