inte intressant

Allmänt test 1

Hur bor du: jag bor i lane, det säger väl allt
Brukar du komma i tid: ja oftast
Hur lång är du: typ 173 ?
Kan du laga mat: haha ingen kommentar
Vad jobbar du med/pluggar du: -
Vad har du på dig just nu: trosor, bh, svart tröja o rosa mys byxor med apor på
Har du någon fobi: sjögräs
Hade du en bra kväll igår: hihi japps
Vilket är ditt senaste inköp: hm, en grå blus tror jag?
Din favoritdryck på morgonen: mjölk eller nyponsoppa
Var fick du dina senaste pengar ifrån: morfar!
Har du sovit i din egen säng inatt:  nepps, idas soffa
Vad hade du sönder senast: hm, typ pennor i skolan eller nått
Vem snackade du med senast: ida
Varm favoritdricka: nyponsoppa!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: is kallt vatten eller coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: min mamma läser min blogg haha :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: hahaha heltklart på hemkunskapen ...
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha, är jag på dåligt humör behöver man inte göra särskilt mycket
Någon jag stör mig på: självklart
Intressen: pojkar hihi, vänner, kläder, sjunga, shoppaaaa
senaste person du kramade: ida
Senaste person du ringde: min bror
Senaste person som ringde dig: pappi
Vad drack du senast: te
Vill du ha barn: någon gång i framtiden skulle jag gissa på
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaaaa!! bara tre dagar kvar!
Har rakat dina ben någon gång: självklart, vaxat med!
Är du sugen på något nu: cheesballs!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: olika, vissa dagar inga, vissa dagar upp till 5 :)
Använder du hudkräm: ja ibland
Attraheras du av män med skägg: haha nja det skulle jag nog inte vilja påstå 
Micro-pop eller poppa själv: micro, kan man göra själv?
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: nope
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: en gosig pöjk hade inte varit fel
Vilken låt lyssnade du senast på: vart ska vi sova inatt
Har någon annan sovit i din säng inatt: hoppas jag inte
Vad tycker du är äckligt: hamburgare, lök, saft
Har du pengar på mobilen: abonemang !

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0