sex laxar i en laxask?

idag har det varit kalas för klara som fyllde 10år i torsdags.
var där och käkade god mat och tårta.
nu har det bara varit packa väskan för imorgon drar jag tydligen till lidköping.
ska hälsa på mina grannars kompisar eller något, jag vet inte riktigt.
kanske får shoppat mig en litegranna där borta, isåfall ska jag visa upp det här i bloggen jag lovar!

har tyvärr bara blivit inlägg utan bilder det senaste, men jag hoppas att ni läser mina inlägg iallafall.
men bara för det så ska jag langa en cooling bild på mig och alex från fjorden.
lägg märke till mina balla brillor som jag införskaffat, min söta vän ida köpte dom till mig.
 

peace n' love
puss på livet

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0