lalalalalala

disco hos rebecca här då!
haha, fyra halv nakna tjejer som springer runt och dansar till höööög musik och gör sig iordning lite smått.
var precis ute och träffade simon och eric. trevliga killar det!
fjorden sen då, det kommer nog bli kul!
vädret kunde ju helt klart varit bättre, men jag ska inte klaga så länge det inte regnar.
seriöst, jag tror jag är påväg att bli sjuk! fan det vill jag verkligen inte!
sitter här och fryser som fan, medans tjejerna inte fryser över huvudtaget.
och igår hade jag världens huvudvärk!
fan, jag vägrar bli sjuk
jaja, nu ska jag sluta klaga.
ska gå och vara social med tjejerna nu, men hör gärna av er om ni ska till fjorden.
bara roligt om man är fler.
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0