hallihallå

det visade sig att ida visst var hemma igår, men jag kunde inte få tag på henne för hennes mobil va avstängd och hon var och hälsade på någon på sjukhuset.
men har iallafall sovit hos beccy.
haha vi la oss ganska sent igår så det blev frulle vid halv 2 idag.
jag och rebecca tog oss en sväng ut till torp igår, köpte inget speciellt men lite godis blev det allt.
sen var det film mys hela natten, jag och rebecca är busiga.
snart ska jag dra mig hemåt, kanske blir att dra till malin?
får kolla upp det.
yeye, ska dra mig och vara social med beccy nu.
ha det bäst!
peace n' love

Kommentarer
Från: Anonym

hehe vi var riktigt busiga, och tajmingen vart ju perfekt ;o <3

2009-08-03 @ 01:43:15
URL: http://rebeccahauguth.devote.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0