panikångest

idag har det varit en lång dag!
mycket har vi hunnit med jag, rebecca o ida.
kom för en stund sen hem till rebecca efter att ha varit på en lång och regnig promenad.
nu sitter vi här och käkar kyklingsallad. mummmmmms
seriöst får verkligen panik när jag tänker på hur uppbokad jag är framöver!
har inte en ledig dag på hur länge som hellst.
så ska det väl ändå inte vara?
att man nästan inte har några fria dagar på sitt sommarlov?
hm tja, efter måndag NÄSTA vecka tror jag att jag har några tomma dagar.
seriöst, vad är dethär?
haha hatar det!
just nu kunde verkligen livet varit bättre på många sätt.
jaja, det är väl bara att bita ihop och sikta mot stjärnorna, aiit?

peace n' bajs

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0