nu har jag det iallafall klart för mig

usch, det sista jag är sugen på nu är något som har med choklad att göra!
har bakat sen klockan halv tio imorse så hoppas att folket som kommer hit på kalas är riktigts sugna!
dum som jag är har jag lovat min syster att hon och jag ska göra tårtan till hennes kalas, och jag har inte en blekaste hur man gör! haha men det löser sig nog.
så nu springer jag här som en tok och bakar till michael jacksons låtar på högsta volym!
påtal om michael, var det någon som såg på minnesstunden till honom på tv4 igår?
jag såg det och tyckte det var riktigt jobbigt att se när hans dotter grät på scenen.
då kunde man själv inte riktigt hålla tårarna inne.
usch va sorgligt!
har sagt det förut men jag säger det igen, vila i frid michael jackson! 
vi kommer aldrig glömma dig.

peace n' love 

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0