nattsudd

godmorgon bloggläsarna mina!

vaknade nyss ute på rebeccas balkong, idag igen haha.
såklart svin hett nu på morgonen.
fick ett ryck att jag ville ha en bikini för en stund sen. Så jag och ida gick helt yrvakna ner till stan och jag fick köpt mig en jättefin bikini.
igår var det nattsudd. skit kul var det!
för er som inte vet vad nattsudd är, så är det när alla affärer på stan har öppet till klockan 22, och det är jätte mycket rea!
fick inte köpt mig så mycket, men det var roligt att träffa alla folken.
det var ju nästan som om det var festival elller nått i uddevalla, sjukt mycket folk!
fick iallafall köpt mig en mascara, fotlänk och en stor fet jävla pizza. smaskens.

tillbaka till nuläget.
nu sitter vi tre här i soffan hungriga som djur och väntar på frulle.
hoppas det blir något gott.
peace n' love

Kommentarer
Från: saris

roligt att träffas igen! vi måste ses snart, innan jag åker till åh i tre veckor :| <3

2009-07-03 @ 20:27:51

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0