grattis jennie

vaknade för en stund sen med världens jävla huvudvärk.
så jag tog en alvedon och nu känner jag mig mycket bättre!
idag fyller min syster 9 år, så de blir lite kalas för henne.
hennes present var en pool som hon fick några veckor i förskott, som jag skrev i ett tidigare inlägg här i bloggen.
nu ska jag egentligen städa till kalaset, men jag orkar inte hehe.
och dum som jag är så har jag lovat jennie att hon och jag ska göra tårtant tills ikväll.
haha a tjena vi får väl se hur många som vill äta av den sen..

grattis min lilla skitonge
peace


Kommentarer
Från: Anonym

GRATTIS LILLA STUMPAN:)!!!

2009-07-17 @ 15:22:52
URL: http://rebeccajohannas.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0