14 år på 20 minuter

har precis anländt till rebeccas lägenhet.
haha bor i princip hemma hos rebecca nu.
jag har ju sovit här i två nätter i rad, och annars är jag här typ alla dagar i veckan. hihi
men idag ska jag faktiskt hem.
ska baka och städa en massa för jennie fyller år på torsdag och pappa fyller på lördag.
idag har jag, rebecca o ida varit hos en kurator och pratat.
jätte skönt att prata ut om allt man bär på inom sig.
även fast man inte har några jätte stora problem kan det faktiskt vara skönt att få prata med någon som är erfaren och förstår. så det kan jag faktiskt rekomendera!
nu ska jag och ida hjälpa rebecca att städa lägenheten. haha för som sagt, jag och ida bor ju i princip här. 


peace, love n' understanding


Kommentarer
Från: Anonym

bäst är ni !

2009-07-09 @ 18:07:10

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0