ska vi hem till dig eller hem till mig?

fasiken vilket JULAFTONSUG jag har fått! längtar! haha snart där ju, kattens att det ska ta slut bara. jag längtar faktiskt efter julmaten också, har inte ätit det iår än? eller jo förresten, julbord i skolan men inte annars? brukar redan vara trött på julmat vid den här tiden annars nästan. haha jaja tjockis, nog pratat om mat.
idag vaknade jag upp brevid mina bebisar rebecca o ida. vi tittade på film o chillade mest hea dagen. kom hem runt 5? fram tills nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag har gjort? haha, typ strosat runt bara?

det är juluppehåll för paradiset!!!
seriöst vad är det för jävla stil? dåliiiigt! haha har kollat videon på jokern som ska komma in efter uppehållet, jo jag fick mig ett ganska gott skratt.
"-har du haft sex med många?"
"-hm ja, jag har haft sex med jätte många, över 500. så länge man inte får slappfitta o sjukdomar så är det lugnt."

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0