känn ingen sorg för mig göteborg

hallu bloggen,
är äntligen hemma efter en lång dag i göteborg. har varit en as kul dag! o jag fick allt köpt mig litegranna! köpte två bh:ar, nyårsklänning (dock väldigt osäker på om jag ska behålla den) och faktiskt löshår.
nyårsklänningen är enligt mig jätte fin! men jag kanske hittar någon snyggare innan nyår? ett till problem är vad jag ska ha för skor till. att köpa ett par nya högklackade skor känns oerhört onödigt eftersom jag vet att jag inte kommer använda dom mer än på nyår. känner mig som jag är 50 meter lång i klackar. men det känns som att alla kommer ha klackar? haha fan vet inte hur jag ska göra. gissar på att det kommer lösa sig ändå.
ska lägga upp bilder på mina köp senare! nu ska jag baka pepparkakshus med morfar o mina syskon!

Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0