19:48

seriöst, hur fan ska jag göra för att vilja stiga upp ur sängen på morgonen?! nu i min nya säng hade jag gärna sovit hela veckor i sträck! igår missade jag bussen bara för att jag inte gick upp, o jag missar ALDRIG bussen! haha måste ställa klockan på ännu tidigare!

idag har det varit skola. inte hänt något speciellt direkt. jag o ida hoppade sista lektionen, ändå klar med allt i bilden så det var ingen större fara. vi drog ut till torp där jag köpte lite julklappar o en ny väska. nu ska jag sätta mig o slå in alla dessa tusen klappar, o sen blir det paradiset för min del!


Kommentarer
Från: jonathan <3

ahhahahahahaha ni skippade inte sista lektisonen ni var hos syvgun :D hahah

2009-12-16 @ 20:23:01

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0