usain bolt är lång och färgad har vi kommit fram till

vad fan är det för väder vi har seriöst?
haha igår var det 27 grader varmt och jag låg ute och solade, men idag är det spöregn och kallt?
hafr hört att hela nästa vecka ska bli fint väder, hoppas ju att det stämmer då!
idag har det varit vanlig skoldag. som tur var så slapp vi att ha utegympa i regenet, det blev att vara inne och leka lite lekar istället.
fick träffa vår nya lärare i so idag, björn heter han. han verkar vara en cool typ. "seriöst mamma, vafan skulle du föda mig i lane för?!" haha jo, någon skrattade ju ganska rejält när han sa så.

efter skolan åkte jag och ida till videomix och köpte godis och hyrde film. nu sitter vi här och mölar ur den stora godispåsen, som vi egentligen skulle äta under filmen. jag ska nana här hos ida och mysa ikväll.
imorgon blir det att åka till stan och sen på utomhusbio! kommer bli jätte mys!
nu ska jag och ida kolla på film, ha deee
peace n' love


Kommentarer
Från: felicia johansson

ska oxå titta på utomhusbion :)

2009-08-21 @ 19:04:59
URL: http://ffeliciajohanssonn.blogg.se/
Från: saris

då ses vi idag på utomhusbion! :D

2009-08-22 @ 11:42:07

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0