ingen dag är den andra lik

nu sitter jag här ny duschad och har precis tagit på mig kläder.
haha somnade på en luftmadrass i vardagsrummet i går, hade inget lakan i min säng och som vanligt så orkade jag inte hålla på att dona med det mitt i natten. så då la jag mig på en luftmadrass istället.
gårdagen vaknade jag upp hos malin, eller vaknade upp och vaknade upp, jag somnade ju knappt?
vi drog oss ut till landbadet och kollade lite fotboll.
stekte även i solen litegranna, jätte varmt igår ju!
efter det kom min kära mor och hämtade mig. vi åkte ut och spelade brännboll med en massa folk, och sen drog vi på kalas till min kusin.
idag blir det att måla bord, har lovat mamma att hjälpa henne med det.
kommer såkert en massa folk hit också idag, som vanligt.
iallafall, ska nog vara med malin imorgon eller på tisdag.
kommer bli kul!
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0