mästaren på att kittlas

haha shit va dålig jag har blivit på att uppdatera?
för att vara mig asså.
jag brukar alltid sätta mig och blogga minst en gång om dagen, och igår bloggade jag inte ens?
usch, jag måste bättra mig!
gårdagen tillbringade jag i tanum med familjen och grannfamiljen.
hihi riktigt mys var det där!
efter det var det hem och packa väskan snabbt och sedan dra sig till rebecca.
vi gjorde oss iordning och sen blev det grill hos josefin!
jag, ida, rebecca, anna och josefin var där och myyyyyyyyyste.
god mat, massa godis, trevliga cykelturer, massor av prat, skräckfilm och mycket annat kul.
shieeeeeeeeeeeeeet va fint hus josefin och hennes familj har skaffat sig!
redigt avundsjuk är jag!
kom hem någon gång på natten till rebecca och somnade till rebeccas ljuva snarkningar.
HAHAHA
nu har vi precis käkat frulle och ska nog hitta på något trevligt idag.
rebecca tycker vi ska ta moppen till malmö och dra på festival, vi får se hur det blir med det. hahah

jag och mina bebisar
peace n' love


Kommentarer

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0