och vi blev bländade av "the big white"

började dagen med att vakna upp hos min käraste rebecca med ida. vi hade ställt klockan på 7, trodde vi, så när klockan ringde gick vi upp och käkade frulle och gjorde oss iordning. och sen när vi kollade på klockan när vi var färdigklädda och precis käkat klart så var klockan 07;05? haha, vi hade tydligen gått upp klockan 6? iallafall så tog vi oss till skolan där alla i årskurs nio samlades för att ta en 5 kilometers promenad genom skogen som åke hade hittat på. snacka om att jag har skavsår och blåsor! 
promenaden ledde iallafall till landbadet där vi skulle lekt lekar och sådär. fast dom flesta låg och chillade i solen. grillade korv och myste gjorde vi med. njöt av synen av rolfs vita bakdel, HAHAHA fysjutton. när alltihop var klart så gick jag och ida från landbadet till kampenhof, där vi träffade joakim. och när vi ändå var på kampenhof så gick jag till min buss och jag ska få tillbaka min mobil imorgon! åå vad jag har längtat! iallafall så drog joakim hem och ida tog bussen hem till sig. jag tog däremot bussen till nisses där jag jobbade några timmar. nu sitter jag hemma men magen full av taco. funderar på om jag ska vara så snäll att jag ställer mig och bakar lite. får se på det.
för er alla som okade läsa detta inlägget, grattis.
peace n' love

Kommentarer
Från: malin

tack :)

2009-08-20 @ 18:38:32
URL: http://mlinz.blogg.se/

kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0